joi, 25 mai 2023

Expoziția Porțile neuitării DRAGOSLAVELE MELE ,pictură ,la galeria Casa Radio Cluj.Vernisaj 22 mai 2023,deschisă pâna în 11 iunie 2023.

La Casa Radio am expus 30 de picturi,realizate in ultimii 3 ani, toate legate emoțional de memoria verilor petrecute în Muscel,în locurile natale ale familiei tatălui meu.O memorie solară,plină de amintirea moșilor și strămoșilor mei, de poveștile ,istoria familiei, cultura și bucuria frumosului vieții  de familie.Expoziția s-a dorit revenirea în ambianța acestei galerii ca o referință la prima mea expoziție personală din 1975, in urmă cu 48 de ani , tot în același spațiu generos al Casei Radio.
Atunci i-am cunoscut pe poeții Miron Scorobete,Horia Bădescu...Acum am fost sprijinită de Radio Cluj prin doamnele Borgovan,Ligia Rațiu,de domnul Demostene Șofron publicist cultural. Doamna prof.Dorina Pop,președinta AAP Cluj,domnul  ing. Gelu Gerula m-au ajutat la transportul lucrărilor,la panotarea întregii expoziții, aducând susținerea prietenească a unor pasionați artiști din Cluj și nu numai,membri ai asociației.
Atât Radio Cluj cât și TV Cluj au acordat expoziției  spațiul unor emisiuni de promovare culturală.
Evenimentul a fost susținut si de logistica PR a U.A.P.R., organizație profesională din care fac parte de 30 de ani. coincidența face ca exact in această perioadă șa fie sărbătoarea comunei Dragoslavele din
Argeș,de ziua Înălțării Domnului.Vernisajul a fost innobilat muzical de frumoasa prezență a doamnei muzicolog Ioana Roman care a interpretat căteva piese de folclor autentic din zona Muscel

 















































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu